STEAM і школа ХХІ стагоддзя

Адна з асаблівасцей STEM- і STEAM-адукацыі — педагог не можа распаўсюджваць яе ў адзіночку. Каб шукаць міжпрадметныя сувязі і праводзіць кросдысцыплінарныя даследаванні, выпрацоўваць навыкі каманднай работы і калабарацыі, патрэбны калектыў з зацікаўленых настаўнікаў. Каманда інавацыйнага праекта ў сярэдняй школе № 2 Лунінца налічвала спачатку толькі 18 настаўнікаў, педагогаў-псіхолагаў, супрацоўнікаў адміністрацыі ўстановы. Зараз развіццём STEAM-адукацыі ў…

Суразмоўца

RSS

Знайсці рэсурс для развіцця...

“З 2015 года ў Маларыцкім раёне Брэсцкай вобласці не праводзілася аптымізацыя (рэарганізацыя) устано...