Пры пошуку і распрацоўцы спосабаў інтэнсіфікацыі працэсу фарміравання граматычных навыкаў нямецкай мовы на І ступені адукацыі мы зыходзілі з таго, што ў навучэнцаў малодшага школьнага ўзросту ярка выяўлена, наглядна-вобразнае мысленне, творчае ўяўленне, здольнасць да пераймання і г.д. У 2014 годзе мой вопыт работы па тэме “Інтэнсіфікацыя працэсу фарміравання граматычных навыкаў з выкарыстаннем граматычных гісторый” быў адзначаны прэміяй Мінгарвыканкама.
НОВОСТИ
- Медицинский профосмотр не выходя из школы: врачи проверяли здоровье учителей прямо на рабочих местах
- Основной этап вступительной кампании стартует в Беларуси 12 июля
- Вусны тэст: вопыт настаўніцы матэматыкі Ніны Мынка
- БДПУ на 120 месцаў павялічыць прыём на бюджэтную дзённую форму навучання
- Арт-аб’ект «Курган Славы» стварылі маладыя педагогі мінскай школы № 52