На вывучэнне фразеалогіі ў школе адводзяцца адзін-два спецыяльныя ўрокі для азнаямлення з паняццем фразеалагізма, яго характэрнымі асаблівасцямі. Гэтага, безумоўна, недастаткова, таму настаўніку неабходна распрацаваць пэўную сістэму па паглыбленні ведаў вучняў, узбагачэнні іх фразеалагічнага запасу на іншых уроках. Добрыя веды па беларускай мове немагчымыя без ведання яе фразеалогіі, у якой адлюстравана культура, гісторыя, менталітэт народа-носьбіта.
НОВОСТИ
- Марина Василевская: «Хочу и дальше делать что-то хорошее для своего народа в сфере науки»
- Героі маёй сям’і: маларыцкія гімназісты правялі цікавае даследаванне
- Любоў да Радзімы праз народную спадчыну: IV Рэспубліканскі педагагічны форум завяршыўся ў Мінску
- Яблыневы сад Міру і Памяці заклалі вучні Бярозаўшчыны
- Алгарытмамі паспяховага навучання падзялілася настаўніца гісторыі і грамадазнаўства Валянціна Яскевіч