Майстэрства выкладаць мастацтва

- 11:40Портфолио

Вольга ПІШЧЫК,
навуковы супрацоўнік лабараторыі праблем выхавання асобы, метадыст вышэйшай катэгорыі аддзела метадычнага забеспячэння гуманітарнай адукацыі Нацыянальнага інстытута адукацыі.

 

Проста пра складаныя пытанні адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце “Мастацтва (айчынная і сусветная мастацкая культура)”.

2022/2023 навучальны год пачаўся для настаўнікаў, якія выкладаюць вучэбны прадмет “Мастацтва (айчынная і сусветная мастацкая культура)”, з сур’ёзнага вывучэння абноўленай нарматыўнай прававой базы. На пасяджэннях метадычных аб’яднанняў настаўнікаў-прадметнікаў у жніўні — верасні дэталёва разглядаліся інструктыўна-метадычныя пісьмы, дзяржаўны школьны стандарт, правілы педагагічных работнікаў, разнастайныя метадычныя рэкамендацыі і ўказанні і інш. Здавалася, што ўсе арганізацыйныя пытанні і пытанні методыкі выкладання вучэбнага прадмета былі вырашаны. 

Аднак ужо на працягу 1 чвэрці высветлілася, што існуе розначытанне некаторых палажэнняў нарматыўнай базы, якія тычацца арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбным прадмеце “Мастацтва (айчынная і сусветная мастацкая культура)”. Найбольшая колькасць пытанняў настаўнікаў тычыцца арганізацыі атэстацыі па прадмеце, правядзення заліковага і творчага ўрокаў, складання каляндарна-тэматычнага планавання, вядзення сшыткаў. На гэтыя пытанні паспрабуем даць адказ у артыкуле.

 

Падрабязней пра вопыт педагога чытайце ў нумары ад 29 лістапада 2022 года.