Семінар “Выкарыстанне вучэбнага рэсурсу педагогаў эксперыментальнай групы для вырашэння задач педагагічнай прафілізацыі” сабраў настаўнікаў-практыкаў, якія працуюць у педкласах краіны, і прадстаўнікоў сярэдняй школы № 11 Электрасталі Маскоўскай вобласці (апошнія далучыліся да мерапрыемства ў рэжыме анлайн).
Мінская сярэдняя школа № 6 на працягу апошняга дзесяцігоддзя знаходзіцца ў пастаянным працэсе эксперыментальнай і інавацыйнай дзейнасці. Усе праекты, рэалізаваныя тут, былі накіраваны на павышэнне якасці адукацыі, з’яўляліся лагічным працягам папярэдніх, іх творчым развіццём і дадаткам.
Па словах намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце Алы Фядосавай, умовай паспяховага развіцця інавацыйных працэсаў становіцца інавацыйны патэнцыял як арганізацыі, так і кожнага педагога, дзе галоўнымі характарыстыкамі з’яўляюцца прафесійныя, спецыяльныя, маральныя, матывацыйныя. Важна, што рэалізацыя ўсіх праектаў ажыццяўлялася пры ўмове адкрытасці інавацыйнай прасторы ўстановы адукацыі: працэс укаранення заўсёды меў на ўвазе паглыбленне ў праблему, над якой працуе школа, максімальнай колькасці членаў педагагічнага калектыву, навучэнцаў і бацькоў.
— Працуючы з навучэнцамі профільных класаў педагагічнай накіраванасці, мы прыйшлі да ўсведамлення таго, што для адказнага выбару навучэнцамі далейшай адукацыйнай дзейнасці пасля заканчэння 9 класа неабходна спецыяльная дапрофільная падрыхтоўка, — адзначыла Ала Віктараўна. — Унікальным стартам у гэтым напрамку дзейнасці стаў удзел школы ў рэспубліканскім эксперыментальным праекце “Апрабацыя мадэлі дапрофільнай педагагічнай падрыхтоўкі вучняў на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі”. Упершыню ў краіне рэалізоўвалася ідэя дапрофільнай педагагічнай падрыхтоўкі вучняў 5—9 класаў да профільнага навучання педагагічнай накіраванасці.
Чытайце матэрыял Наталлі Калядзіч у нумары ад 13 студзеня 2023 года.