Школа інтэграцыі працягвае заняткі

- 12:13Інфармацыйная гадзіна

Еўразійскі эканамічны саюз (ЕАЭС) з’яўляецца перспектыўным аб’яднаннем, якое актыўна развіваецца і выклікае вялікую цікавасць у многіх краін на розных кантынентах. Аб гэтым заявіў Надзвычайны і Паўнамоцны Пасол Беларусі ў Расіі Ігар Петрышэнка на адкрыцці Школы еўразійскай інтэграцыі ў Маскве ў Дзелавым і культурным комплексе Пасольства Беларусі ў Расіі, паведамілі ў прэс-службе дыппрадстаўніцтва.

Дыпламат выказаў упэўненасць, што школа маладых экспертаў дасць магчымасць знайсці яшчэ больш правільных і патрэбных рашэнняў у справе развіцця еўразійскай інтэграцыі, зрабіць чарговы значны крок на шляху далейшага сумеснага ўзаемавыгаднага развіцця.

Член Калегіі (міністр) па інтэграцыі і макраэканоміцы Еўразійскай эканамічнай камісіі (ЕЭК) Таццяна Валавая на адкрыцці мерапрыемства расказала аб гісторыі станаўлення еўразійскай інтэграцыі, асаблівасцях функцыянавання адзінага рынку ЕАЭС. Яна азнаёміла аўдыторыю з ключавымі напрамкамі і планамі развіцця саюза на найбліжэйшыя гады, у тым ліку ў сферы міжнароднай дзейнасці ЕЭК, і магчымасцямі развіцця гандлёва-эканамічных адносін ЕАЭС з трэцімі краінамі, рэгіянальнымі інтэграцыйнымі аб’яднаннямі.

Віцэ-прэзідэнт Расійскага савета па міжнародных справах Аляксандр Дзасохаў падкрэсліў, што, нягледзячы на развіццё азіяцкага вектара інтэграцыі, ЕАЭС не павінен адмаўляцца і ад супрацоўніцтва з Еўрапейскім саюзам. “Цяпер у многіх краінах Еўропы завяршаецца выбарны цыкл, і трэба скарыстацца гэтай магчымасцю для ўстанаўлення дыялогу паміж Еўрапейскім і Еўразійскім саюзамі”, — сказаў ён.

Школа еўразійскай інтэграцыі арганізавана Еўразійскай эканамічнай камісіяй і Расійскім саветам па міжнародных справах пры ўдзеле Пасольства Беларусі ў Расіі. Яе ўдзельнікамі сталі маладыя эксперты, вучоныя і журналісты з краін ЕАЭС, а таксама з КНР, Венгрыі, Швецыі, Францыі, Тайланда, Індыі, Узбекістана і Паўднёвай Карэі.

Мэта праекта — фарміраванне ў маладых спецыялістаў уласнага бачання інтэграцыйных працэсаў, распрацоўка прапаноў па развіцці дзейнасці ЕАЭС, знаёмства з дзейнасцю ЕЭК. Цяперашняя школа з’яўляецца ўжо трэцяй. На гэты раз акцэнт зроблены на міжнародным супрацоўніцтве ЕАЭС.