Асноўным патрабаваннем да арганізацыі адукацыйнага працэсу з’яўляецца забеспячэнне якасці адукацыі. Але на гэтым шляху існуюць пэўныя цяжкасці, якія звязаны з невысокай вучэбнай матывацыяй вучняў, зніжэннем цікавасці да вучобы, інтэлектуальнай пасіўнасцю; неадпаведнасцю паміж неабходнасцю фарміравання трывалых ведаў і вялікім аб’ёмам тэарэтычных звестак, якія атрымліваюць вучні на ўроках; высокімі патрабаваннямі да ведаў вучняў, вялікім аб’ёмам матэрыялу і недахопам часу. Таму перад кожным настаўнікам стаіць праблема пошуку такіх форм і метадаў работы, якія маглі б павысіць якасць ведаў вучняў. На маю думку, сістэматычнае выкарыстанне апорных схем, табліц, алгарытмаў на ўроках беларускай мовы са дзейнічае высокай эфектыўнасці навучання і тым самым павышае якасць ведаў вучняў.
НОВОСТИ
- Искусство заботиться о старших. Республиканская акция «От всей души» стартует 23 декабря
- С 1 января 2026 года в Беларуси вырастет зарплата бюджетников
- Цифровые технологии в машиностроительной отрасли: чем примечателен новый центр компетенций БНТУ
- Новогодняя акция «Наши дети» начнет свой путь по стране с Гомельского дворцово-паркового ансамбля
- Популярность «отцовского отпуска» растет. В Минтруда рассказали о позитивных тенденциях в жизни белорусских семей
- В библиотеке средней школы № 15 Барановичей играть не запрещено, а рекомендовано

