Асноўным патрабаваннем да арганізацыі адукацыйнага працэсу з’яўляецца забеспячэнне якасці адукацыі. Але на гэтым шляху існуюць пэўныя цяжкасці, якія звязаны з невысокай вучэбнай матывацыяй вучняў, зніжэннем цікавасці да вучобы, інтэлектуальнай пасіўнасцю; неадпаведнасцю паміж неабходнасцю фарміравання трывалых ведаў і вялікім аб’ёмам тэарэтычных звестак, якія атрымліваюць вучні на ўроках; высокімі патрабаваннямі да ведаў вучняў, вялікім аб’ёмам матэрыялу і недахопам часу. Таму перад кожным настаўнікам стаіць праблема пошуку такіх форм і метадаў работы, якія маглі б павысіць якасць ведаў вучняў. На маю думку, сістэматычнае выкарыстанне апорных схем, табліц, алгарытмаў на ўроках беларускай мовы са дзейнічае высокай эфектыўнасці навучання і тым самым павышае якасць ведаў вучняў.
НОВОСТИ
- На тэрыторыі Камунараўскай сярэдняй школы ўжо расце яблыневы сад, у рамках акцыі ён папоўніўся маладымі дрэвамі
- Профилактику суицидов среди подростков обсудили на Гомельщине
- Рэктар БДУТ: «Нашы выпускнікі вельмі запатрабаваны на хімічных і харчовых вытворчасцях па ўсёй краіне»
- Победительница олимпиады по вопросам теории и практики избирательного процесса мечтает стать юристом
- Николай Башко: «Не возвышать себя, а быть с людьми на равных — для меня эта истина стала жизненным посылом»