Пры пошуку і распрацоўцы спосабаў інтэнсіфікацыі працэсу фарміравання граматычных навыкаў нямецкай мовы на І ступені адукацыі мы зыходзілі з таго, што ў навучэнцаў малодшага школьнага ўзросту ярка выяўлена, наглядна-вобразнае мысленне, творчае ўяўленне, здольнасць да пераймання і г.д. У 2014 годзе мой вопыт работы па тэме “Інтэнсіфікацыя працэсу фарміравання граматычных навыкаў з выкарыстаннем граматычных гісторый” быў адзначаны прэміяй Мінгарвыканкама.
НОВОСТИ
- Марина Василевская: «Хочу и дальше делать что-то хорошее для своего народа в сфере науки»
- Героі маёй сям’і: маларыцкія гімназісты правялі цікавае даследаванне
- Любоў да Радзімы праз народную спадчыну: IV Рэспубліканскі педагагічны форум завяршыўся ў Мінску
- Яблыневы сад Міру і Памяці заклалі вучні Бярозаўшчыны
- Алгарытмамі паспяховага навучання падзялілася настаўніца гісторыі і грамадазнаўства Валянціна Яскевіч