Сучасныя падыходы да сацыяльнай адаптацыі дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ва ўмовах спецыяльнай і інклюзіўнай адукацыі абмеркавалі спецыялісты на міжрэгіянальным семінары настаўнікаў-дэфектолагаў цэнтраў карэкцыйна-развіццёвага навучання і рэабілітацыі.
Рабоце па сацыяльнай адаптацыі дзяцей з асаблівасцямі, развіццю інклюзіўнай адукацыі сёння надаецца важнае значэнне. Работа гэтая няпростая і надзвычай адказная, таму так важна шукаць і знаходзіць эфектыўныя сродкі, метады і падыходы. А яшчэ важна сваімі знаходкамі дзяліцца. Так і адбывалася на міжрэгіянальным семінары — супрацоўнікі ЦКРНіР Капыльскага, Клецкага, Уздзенскага і Мінскага раёнаў знаёміліся з вопытам работы сваіх салігорскіх калег.
Удзельнікі семінара пазнаёміліся з Салігорскім раённым ЦКРНіР падчас экскурсіі па ўстанове і прагляду відэароліка. Спецыялісты высока ацанілі вопыт работы студыі “Я малюю”, дзе свае творчыя таленты разам развіваюць выхаванцы цэнтра і валанцёры — навучэнцы гімназіі № 3 Салігорска. Спартландыю з удзелам выхаванцаў цэнтра і дашкольнай установы ўбачылі ўдзельнікі семінара на базе апорнай установы “Яслі-сад № 23 Салігорска”. Асабліва захапіла і ўразіла гасцей мерапрыемства паказаная казка “Снежная каралева”. На сцэну разам з навучэнцамі гімназіі выйшлі выхаванцы ЦКРНіР. Выступленне прадэманстравала не толькі неабмежаваныя здольнасці дзяцей з асаблівасцямі, але і плённае ўзаемадзеянне, шчырыя адносіны паміж імі і гімназістамі.
Падчас правядзення рэфлексіі спецыялісты адзначылі, што ў Салігорску ўбачылі годныя прыклады адаптацыі дзяцей з АПФР праз спорт, мастацкую і тэатральную творчую дзейнасць, і выказалі жаданне рэалізоўваць гэты карысны вопыт у сваіх раёнах.
Дар’я РЭВА.
Фота прадастаўлена Салігорскім раённым ЦКРНіР.