Новы ўзровень у рэалізацыі перыёдыкі

Узровень магчымасцей шматфункцыянальных павільёнаў “Белсаюздруку” значна вышэйшы, чым у звычайных кіёскаў па продажы перыядычных выданняў. Такое меркаванне выказаў журналістам міністр інфармацыі Аляксандр Карлюкевіч на адкрыцці першага такога павільёна ў Мінску.

Першы шматфункцыянальны павільён “Белсаюздруку” адкрыўся на праспекце Пераможцаў. Яго плошча — 24 кв.м.

“Мы ўжо думаем, як шырэй прадставіць перыёдыку ў маштабах шматфункцыянальнага павільёна. Па-першае, тут больш гандлёвых плошчаў. Па-другое, больш шырокія магчымасці, створаны ўмовы, каб пакупнік мог спакойна разглядаць выданні. Такія павільёны дазваляюць адначасова прадставіць больш за 250 перыядычных выданняў”, — сказаў Аляксандр Карлюкевіч.

Паводле яго слоў, гэта затратны праект, але ён можа акупіцца менш як за год. “Тут усё залежыць непасрэдна ад лагістыкі і запатрабаванасці ў пакупнікоў. У розных павільёнах можа быць прадстаўлена розная колькасць экзэмпляраў вядучых грамадска-палітычных выданняў краіны”, — адзначыў міністр.

У павільёне новага мультыфункцыянальнага фармату наведвальнікам упершыню дадзена магчымасць зараджаць электронныя гаджэты, безлімітна карыстацца паслугай доступу ў інтэрнэт праз высакаскорасны Wi-Fi. Для паляпшэння ўзроўню абслугоўвання прадпрыемства “Белсаюздрук” увяло сістэму ацэнкі персаналу — “лайкер”, дзякуючы якой стала магчымым аператыўна рэагаваць на заўвагі, прапановы і пажаданні. Таксама стала даступнай размова з прадаўцамі на розных мовах свету праз анлайн-перакладчык.

У перспектыве плануецца аказваць такія паслугі, як выклік таксі і экстранных службаў, заказ трансфераў у аэрапорт, гасцініцу і за межы горада, а хутка тут можна будзе аплаціць камунальныя паслугі, купіць білеты на спектаклі, канцэрты і фестывалі, выбіраць падарункавыя сертыфікаты забаўляльных цэнтраў і буйных магазінаў.

Смарт-канцэпт разумнага павільёна прадугледжвае не толькі прадастаўленне абсалютна новага спектра паслуг, арганізацыю прасторы і выкладкі перыядычных выданняў і кніг у даступным і камфортным фармаце самаабслугоўвання, але і інжынернае выкананне ў эрганамічным дызайне, якое ідэальна ўпісваецца ў гарадскую архітэктуру, з прымяненнем энергаэфектыўных тэхналогій. Экстэр’ер павільёна выкананы ў стылі, які лёгка пазнаць. На ўваходнай групе — інфаграфіка ў выглядзе іконак, якія адлюстроўваюць увесь спектр паслуг і магчымасцей, а таксама QR-коды, што дазваляе імгненна перайсці на афіцыйны сайт прадпрыемства, інтэрнэт-магазін, яго афіцыйныя старонкі ў сацыяльных сетках.

Такі мультыфункцыянальны павільён стаў сапраўдным падарункам для гасцей Беларусі, удзельнікаў і балельшчыкаў II Еўрапейскіх гульняў. Спецыяльна да спартыўнага форуму для замежных гасцей у павільёнах пачаў функцыянаваць карысны інтэрактыўны памочнік — гарадскі навігатар. “Такіх павільёнаў павінна быць некалькі дзясяткаў да моманту адкрыцця II Еўрапейскіх гульняў. Усе пляцоўкі пад павільёны мы вызначаем разам з Мінгарвыканкамам. І я спадзяюся, што гэты праект будзе паспяховым”, — падкрэсліў міністр.