Выкарыстанне інтэрактыўнага плаката на ўроку спрыяе лепшаму ўспрыманню матэрыялу, павышае ўважлівасць і актыўнасць навучэнцаў, станоўча ўплывае на развіццё творчага, практычнага мыслення, павышае пазнавальную дзейнасць, самастойнасць у рашэнні задач, дапамагае прымяняць атрыманыя тэарэтычныя веды пры іх рашэнні. Навучэнцы больш наглядна ўяўляюць рашэнне. Эканоміцца час на яго тлумачэнне, таму ёсць магчымасць больш адпрацоўваць навыкі рашэння задач.
Мэта распрацоўкі:
- навучыць апісваць рухі цел;
- паказваць сілы, якія дзейнічаюць на целы;
- аналізаваць умовы задач;
- навучыць рашаць задачы на прымяненне законаў Ньютана;
- стварыць умовы для развіцця ў школьнікаў уменняў фармуляваць праблемы, прапаноўваць спосабы іх вырашэння;
- падахвочваць вучняў да сама-, узаемакантролю.
Методыка работы з інтэрактыўным плакатам
Галоўнае меню. Пераход на раздзелы ажыццяўляецца пры дапамозе націскання на рамку з тэкстам. Вярнуцца ў галоўнае меню можна, націснуўшы на кнопку “Закрыць”.
Задачы на замацаванне матэрыялу
Пётр ЮРКАВЕЦ,
настаўнік фізікі Ліпскай сярэдняй школы Ляхавіцкага раёна Брэсцкай вобласці.